نواخته شدن زنگ مهر در دبستان

بوی مهر، بوی مهربانی، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و شوق كودكانه در پياده روها، بوی نمره های بيست، بوي دفتر حساب و مشق های ناتمام، بوی دوستی و محبت…

پاييز با خود شور می آورد و قاصدكها خبر بازگشايی مدارس می دهند، درختان آماده می شوند تا با شوق، برگهای رنگارنگشان را چون كاغذهای رنگی بر سر كودكانی كه مشتاقانه به مدرسه مي روند بريزند و سارها بر شاخه های انبوه درختان صف كشيده اند، تا آوازهای گرمشان را بدرقه كنند.

در اولین روز از سال تحصیلی جدید، زنگ مهر در دبستان طنین‌انداز شد. همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر روز 2 مهر ماه 1401 رأس ساعت ۷:۱۵ در مدرسه نواخته شد . دانش آموزان همراه با اولیای خود در مدرسه حضور پیدا نمودند .

برنامه با تلاوت قرآن کریم توسط دانش آموز آغاز گردید سپس نوای سرود ملی ایران طنین انداز شد و پرچم مقدس ایران به احتزاز در آمد. سپس جناب آقای علیخو مدیریت محترم دبستان ضمن خیر مقدم به دانش آموزان و گرامیداشت یاد و خاطره مدیر سابق دبستان ، قوانین آموزشگاه را گوشزد کردند و وسپس دانش آموزان همه باهم صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) را قرائت کردند و در پایان دانش آموزان تقسیم بندی شدند و همراه معلم خود به کلاس رفتند .


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20