✅برگزاری جشن هفته وحدت👏👏👏

گرامی باد هفته ی وحدت، که در آن میثاق ها تحکیم می شود، پیمان ها استوار می گردد، خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها درکنار هم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، قشرها همه باهمند، امت، یکپارچه و منسجم است.میلاد اشرف مخلوقات، پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) بر همه ی مومنین و مسلمین جهان مبارکباد.

 روز چهارشنبه 12 مهر ماه 1402 به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)  و امام جعفر صادق (علیه السلام ) جشن با شکوهی در مدرسه برگزار گردید . دانش آموزان با تلاشی فراوان برنامه هایی برای جشن هفدهم ربیع ترتیب داده بودند. ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد سپس دانش آموزان مولودی های زیبایی خواندند. اجرای سرود مربوط به این جشن از دیگر برنامه های اجرایی بود .در ادامه جناب آقای کنعانی این عید بزرگ را تبریک گفتند . در پایان از دانش آموزان برتر مسابقات ورزشی و کتابخوانی تقدیر به عمل آمد و از دانش آموان عزیز پذیرایی به عمل آمد.

✔️ به خاطر همکاری کلیه دانش آموزان عزیزمان خصوصا  دانش آموزان با استعداد این مدرسه  تشکر می کنیم .🌹🌹🌹خدا به همه ی آنها عزت و سربلندی عطا کند.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20