✅برگزاری جشنواره آزمایشگاهی شهدای هسته ای

🇮🇷  🇮🇷  🇮🇷  🇮🇷 🇮🇷

❇️ جشنواره  آزمایشگاهی شهدای هسته ای روز دوشنبه 11 دی ماه 1402  با حضور دانشمندان دانای دبستان پسرانه از پایه های مختلف برگزار گردید .  این جشنواره با مدیریت محترم آموزش و پرورش جناب آقای صالحی ، جناب آقای صادقی مسئول محترم آموزش ابتدایی، جناب آقای محمد زاده کارشناس مسؤل محترم مدارس و مراکز غیر دولتی و دیگر عزیزان و مسئولین محترم از اداره آموزش و پرورش، جناب آقای کنعانی نماینده محترم موسسه امام حسین(علیه السلام) و سرکار خانم تربتی نیا معاونت محترم موسسه بازدید نمودند و آزمایشات دانشمندان کوچک دبستان را مورد بازدید قرار دادند . جشنواره با قرائت قرآن آغاز گردید در ادامه دانش اموزان سرود ” ای ایران ” را خواندند .

✅این آزمایش ها مرتبط با درس علوم تجربی با هدف ایجاد انگیزه و رغبت به انجام فعالیت های عملی و شکوفایی قوه خلاقیت و نوآوری و تقویت روحیه همکاری و تعاون در دانش آموزان انجام شده که به موضوع فعالیت های عملی، اکتشافی و ترغیب دانش آموزان به یادگیری فعالانه توجه خاصی دارد.

✅ ✅دانش آموزان در این مسابقات با بسیاری از مواد و وسایل آزمایشگاهی آشنا شده و بسیاری از یافته های محققان و پژوهشگران گذشته را تجربه نمودند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20