گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین

بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌ به‌ کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند و آن را می‌توان به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.  مقام معظم رهبری (دام ظله)

بسیج درخت پرثمری است که ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت به بار می‌نشاند. در بوستان بسیج دلاورانی گمنام پرورش یافته‏ اند که با رشادت خالصانه عروج به سوی عرش، قدس و ملکوت را برگزیده‌اند .بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است.

به لطف خداوند متعال در روز یکشنبه 5 آذر ماه 1402  مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) و هفته بسیج مستضعفین با حضور تمامی دانش آموزان مدرسه برگزار گردید . تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانش آموز بسیجی ،  اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، سخنرانی توسط مسئول واحد مقاومت جناب آقای عصاران که در ادامه به بیان نکاتی چند در باب شهید ، شهادت و بسیج و نمونه هایی از فداکاری های بسیجیان در بحث ایثار و شهادت پرداختند.  نواختن زنگ بسیج وصبحگاه مشترک از دیگر برنامه های اجرایی بود .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20