فضاسازی به مناسبت هفته بسیج

بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌ به‌ کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند و آن را می‌توان به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.  مقام معظم رهبری (دام ظله)

بسیج درخت پرثمری است که ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت به بار می‌نشاند. در بوستان بسیج دلاورانی گمنام پرورش یافته‏ اند که با رشادت خالصانه عروج به سوی عرش، قدس و ملکوت را برگزیده‌اند .بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است.

 

فضای مدرسه باید به تناسب مناسبت های مهم ملی و مذهبی رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد و به همین جهت  به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج روز  چهارشنبه 2 آذر ماه 1401 فضای دبستان به همت خانم مصطفوی مربی محترم پرورشی فضا سازی شد . در محیا کردن و برپایی این فضا  از نمادهای هشت سال دفاع مقدس همچنین بنر نوشته از سخنان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، عکس شهدا، وصیت نامه شهدای گرانقدر و ……. استفاده گردید.هفته بسیج را به همه  به ویژه دانش آموزان عزیز بسیجی  تبریک وتهنیت عرض می کنیم .


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20