حضور اعضای محترم انجمن در مدرسه و تبریک هفته معلم

به نام اولین معلّم، او که در اولین کلام گفت:بخوان،کلامی که موجبات تحول و دگرگونی شگرف از عرش تا فرش را فراهم نمود؛ چنانچه نبی مکرم  و عظیم الشأن اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) ، معلّم همه ی خوبی ها در مقام اهمیت آن فرمودند ؛    انی بعثت معلما

براستی معلّم به عنوان زیباترین اسطوره و پاکترین تندیس تزکیه در راه انبیای الهی قدم نهاده و میراثی گرانبها از جنس «پیامبران» و قافله سالاری از نسل «خردورزان » بر جای گذاشته است و هفته نکوداشت مقام و منزلت معلّم فرصت مغتنم و ارزشمندی برای پاسداشت این زیبایی و پاکی است .

روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان ضمن حضور در مدرسه از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر  کادر اداری و آموزشی تقدیر و تشکر نمودند . در این مراسم جناب آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) ، سرکار خانم تربتی نیا معاون محترم آموزشی مؤسسه و سرکار خانم الوندی مدیریت دبیرستان دخترانه دوره اول نیزحضور داشتند . در این مراسم جناب آقای وزین پور از زحمات همکاران و اعضای انجمن تقدیر و تشکر نمودند سپس جناب آقای کنعانی نیز هفته معلم را تبریک گفتند . سپس جناب آقای دکتر صفارشرق همت والای معلمان دلسوز و توانمند را در پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی و پرورشی ارج نهاده و هفته بزرگداشت مقام معلم  را گرامی داشتند و در پایان هدیه ای را به مدرسه اهدا نمودند و از دانش آموزان منتخب پانزدهمین یادواره کودک و محرم با هدا هدیه تقدیر و تشکر گردید .

ما نیز به نوبه خود از همکاری و همیاری اعضای انجمن که در طول سال تحصیلی نقش آفرین نمودند تقدیر و تشکر می کنیم و از بزل توجه آنان به مقام شامخ معلم بی نهایت سپاسگزاریم .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20