تقدیر از معلمین پایه پنجم

اردیبهشت، با نفس‌های پیامبرانه ات جوانه می‌زند و تو می‌آیی تا خورشید آگاهی را در قلب‌های حاصلخیز فرزندان سرزمینت بکاری. دستان سپیدت بر پیکر تخته سیاه، نور می‌پاشد و الفبای روشنی، در اذهان تاریکمان حک می‌شود. وارد که می‌شوی، چشم‌های شوقمان چون پنجره‌هایی آفتابی، به سویت گشوده می‌شوند. می‌آیی و عطر حضورت فضای کلاس را پر می‌کند.

ای رازدار دل‌های کوچک و معصوم و سنگ صبور غم‌های پروانه‌ها! تو آمده ای تا روح حقیقت را پاسداری کنی و از چهره جاهل زمین، گرد و غبار این همه ندانستن را بزدایی. آمده‌ای تا نهال‌های سبز را باد هرزه گرد پاییز، به داس زردش نچیند. لب که به سخن می‌گشایی، صدها پرنده سپید بال در آسمان معرفت به پرواز می‌آیند و من لبریز این همه آبی، پریدن را تجربه می‌کنم. نگاهم که می‌کنی، تار و پود جانم لبخند می‌زند.

روز یک شنبه 18 اردیبهشت ماه 1401 به مناسبت هفته معلم دانش آموزان پایه پنجم مراسم تقدیر از معلمین و مدیر و معاونین خود را برگزار کردند .در این مراسم جناب آقای کنعانی نیز حضور داشتند . در ابتدای مراسم در مورد مقام بزرگ معلم سخنانی بیان نمودند سپس  دانش آموزان  شعر و دکلمه های زیبایی در وصف و تقدیر از معلمین خود خواندند . در این مراسم با اهدا هدیه به معلمین خود  از آنها تقدیر نمودند و این هفته را گرامی داشتند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20