برگزاری مراسم گرامیداشت روز بصیرت و یادواره شهدای نهم دی ۱۳۵۷

حماسه ۹ دی ، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کرد.

▫️مراسم گرامیداشت روز بصیرت و یادواره شهدای نهم دی‌ماه ۱۳۵۷ شهرستان تربت حیدریه با حضور پرشور دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه امام حسین(علیه السلام) در محل مزار بی‌بی حسنیه شهرستان در روز شنبه 9 دی ماه 1402 برگزار گردید .

در این مراسم دانش آموزان دبستان سطح شهرستان حضور داشتند . به مناسبت سالروز نهم دی ماه و آفریدن این حماسه ی بزرگ دانش آموزان با برنامه های ویژه این روز را گرامی داشتند . شهرستان تربت حیدریه اولین شهر در کشور میباشد که انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ در آن یه پیروزی رسیده و مردم توانستند نظام طاغوت شاهنشاهی را سرنگون نمایند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20