برگزاری مراسم بازگشایی مدارس

بار دیگر ماه مهر و بهار تعلیم و تربیت فرا رسید، سرآغازی که یادآور لبخندهای شاد و دوستی های پردوام؛ بهار رویش شکوفه های علم و امید در سایه ی بیداری و نگاه به آینه ی روشن فردا است.

ایام بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند .

مراسم بازگشایی مدرسه روز یکشنبه  1 مهر ماه 1397 آغاز گردید . مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام مجید توسط دانش آموز سعید نوروزی آغاز گردید بعد از آن دعای فرج توسط تمام دانش آموزان قرائت گردید سپس جناب آقای وزین پورضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین ، خیر مقدم به دانش آموزان و معلمین عرض نمودند و نکاتی در مورد کلاس ها و سرویس ها بیان نمودند . سپس جناب آقای عصاران معاون دبستان نکاتی در مورد نظم و انظباط دانش آموزان متذکر شدند سپس دانش آموزان کلاس بندی شدند و از زیر اسپند و دروازه قرآن رد شدند و وارد کلاس های خود شدند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20