برگزاری جلسه هیئت اخلاص

مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) :

اگر چنانچه کسانی بخواهند برای انقلاب کار کنند و این ها متشکل نباشد ، متجمع نباشند ، نخواهند توانست از لحاظ کمیت آن کاری را بکنند که یک گروه متشکل انجام خواهند داد . تشکیلات یکی از فرائض هر گروه مردمی است که هدفی را دنبال می کنند . تشکیلات یعنی نظم، یعنی تقسیم وظایف ، یعنی ارتباط و اتصال و زنجیره ای کار کردن ، این معنای تشکیلات  است .

از سال ۱۳۹۸ هیئت دانش آموزی اخلاص با هدف مشارکت دانش آموزان در امور مختلف آموزشی و فرهنگی ، ایجاد روحیه دینی و انقلابی ، تربیت دانش آموز طراز انقلاب در مجموعه مدارس امام حسین (علیه السلام) تشکیل گردید .

روز دوشنبه 4 بهمن ماه 1400 جلسه هیئت اخلاص با حضور جناب آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه و سرکار خانم تربتی نیا معاون آموزشی مؤسسه و معاونین پرورشی و دانش آموزان هیئت اخلاص مدارس امام حسین (علیه السلام) در هر سه مقطع ساعت 10 صبح در محل نمازخانه دبستان پسرانه امام حسین (علیه السلام)  برگزار گردید .  جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغازگردید . سپس جناب آقای کنعانی در رابطه با لزوم کار تشکیلاتی و اهداف و برنامه های هیئت دانش آموزی اخلاص صحبت نمودند و وظایف و برنامه های هر کمیته را تشریح نمودند. دانش آموزان هیئت اخلاص باید ایده ها و نظرات خود را به مربی پرورشی انتقال دهند .

کمیته های هیئت اخلاص شامل کمیته علمی و آموزشی ،  کمیته فرهنگی ، کمیته رسانه و فضای مجازی و کمیته فرهنگی می باشد . همچنین در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت انقلاب و جوانان و انقلاب نکاتی بیان نمودند و در مورد وظایف جوانان در قبال انقلاب سخنانی بیان نمودند .  دانش آموزان نیز نظرات خود را بیان کردند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20