برگزاری جلسه شورای معلمین

جلسه شورای معلمان دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین (علیه السلام ) روز دوشنبه 5 آبان ماه 1399  با حضور کلیه همکاران با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در نماز خانه دبستان تشکیل شد .

جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید  سپس جناب آقای وزین پور مدیریت محترم دبستان ضمن عرض سلام و تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج)  ، در مورد وضعیت پیش آمده و تحصیلی دبستان نکاتی را بیان نمودند و یاد آور شدند برنامه ها طبق برنامه هفتگی انجام شود ، همکاران می توانند از نرم افزار های adobe connect   و شاد استفاده نمایند . نظارت و گزارش حضور غیاب دانش آموزان با جدیت پی گیری شود .

سپس حاج آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه امام حسین (علیه السلام)  در جلسه حضور پیدا کردند و از همکاران برتر که در سال تحصیلی قبل در درس آداب و مهارت های زندگی ، تولید محتوای الکترونیکی ،  ارزشیابی کیفی توصیفی  ، بازی و یادگیری و جشنواره جابر بن حیان که در سطح استان و شهرستان مقام کسب کرده بودند ، تقدیر بعمل آوردند . سپس به راه اندازی اینترنت از طریق امواج رادیویی و مزایای سرعت بالای آن اشاره نمودند و از همکاران خواستند در تدریس در فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و بعد از آن معاونت محترم آموزشی جناب آقای علیخو اشاره کردند که فضای مجازی بی روح نباشد و حضور و غیاب دانش آموزان را به دفتر مدرسه اعلام نمایند و اگر دانش آموزی در فضای مجازی مشکل داشت با برنامه ریزی و به صورت تک نفره در تایم 15 دقیقه در مدرسه حضور پیدا کنند و جلسه با صلوات بر محمد و ال محمد پایان رفت .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20