برگزاری جلسه شورای معلمان

روز سه شنبه  مورخه 7 دی ماه 1400 جلسه شورای معلمان در محل دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین ( علیه السلام ) برگزار گردید . جلسه با حضور کادر اداری و آموزشی دبستان ، جناب آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه امام حسین (علیه السلام)  و سرکار خانم تربتی نیا معاون آموزشی دبستان ساعت 6 عصر برگزار گردید .

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط معاون محترم آموزشی جناب آقای مرادی آغاز گردید  . بعد از تلاوت قرآن مدیریت محترم دبستان  جناب آقای وزین پور به همکاران خیر مقدم عرض نمودند و از زحمات جناب آقای کنعانی و سرکار خانم تربتی نیا در پیشبرد اهداف آموزشی تشکر و قدردانی نمودند . هم چنین از زحمات همکاران در تدریس های مجازی و حضوری و زحماتشان در رابطه با کسب رتبه های دانش آموزان در آزمون تبار تشکر و قدردانی نمودند .  از همکاران خواستند به آزمون های تبار و برگزاری آزمون در سامانه مدارس هوشمند  اهمیت دهند و دانش آموزان را آماده آزمون ها کنند . همچنین به تدریس ها در فضای مجازی و افزایش کیفیت آن را مد نظر قرار دهند .

سپس جناب آقای کنعانی در سخنانی خاطرنشان کردند که معلمی شغل انبیاست و همه ی بزرگواران با الگو از ائمه اطهار در تعلیم و تربیت دانش آموزان این مرز و بوم تلاش نمایند . هم چنین نکات مهم و ضروری آموزشی و پرورشی را بیان نمودند سپس جناب آقای عصاران نکاتی در رابطه با حضور و غیاب و نظم دانش آموزان نکاتی بیان نمودند و در پایان به صرف شام از همکاران پذیرایی گردید .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20