برگزاری جلسه دیدار با اولیا کلاس خانم تقی زاده

مشــارکت به معنی همــکاری کردن با دیگــران در رســیدن به اهداف اســت و آموزش های مؤثــر و کاربــردی در مدارس  جز با همکاری والدين نمی تواند تحقق پیدا کند و حتی موجب کســب موفقیت های تحصیلی کودکان نیز شود.اگر این جلسات  تنها با هدف بیان شده در بالا برگزار شــوند ، به تدریج کارایی خود را از دست می دهند والدين ديگر تمایلی برای شــرکت در آن ها نخواهند داشت . پس در پرتو همدلی وهم سویی این دو نهاد مهم آموزشی و تربیتی یعنی خانه و مدرسه ،  بسیاري از مشکلات و تنگناهای نظام تعلیم و تربیت حل خواهند شد .

روز دوشنبه 1 آبان ماه  1402 اولیا کلاس دوم خانم تقی زاده  ساعت 15:30 در جلسه دیدار با معلم فرزند خود شرکت نمودند .در این جلسه خانم تقی زاده ضمن تشکر از اولیا جهت حضور در جلسه ، در مورد نحوه ی تدریس ، حضور به موقع دانش آموزان در کلاس ها، تاکید در انجام تکالیف کامل ، تصحیح و ارائه بازخورد توسط معلم نکاتی بیان نمودند . در ادامه جلسه جناب آقای عارف منش معاون آموزشی دبستان در مورد نظم دانش آموزان و برنامه های مدرسه کاتی بیان نمودند .

 به امید اینکه با همکاری و همراهی بیشتر والدین محترم مسیر پیشرفت و علم آموزی را برای دانش آموزان هموار سازیم و شاهد موفقیت روزافزون ایشان باشیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20