برگزاری جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان

انجمن اولیا و مربیان منظر همکاری خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت دانش آموزان است. خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی به شمار می آیند که در صدر عوامل تاثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار آینده سازان جامعه قرار دارند.

اولیا به عنوان صاحبان اصلی سرمایه های اندیشمند دارای حق اظهار نظر، نظارت و در برخی موارد دارای حق دخالت در مسایل آموزشی و پرورشی هستند.

بی تردید نقش انجمن اولیا و مربیان در برنامه ریزی منسجم و فراهم ساختن بستر مشارکت فعالانه ی اولیا و مربیان در زمینه های مختلف می تواند این کانون را از یک نقش غیرپویا و رویکردی صرفا مالی و مادی به سمت نهادی پویا، اثرگذار و برنامه ریز در مسیر مشارکت پذیری در ابعاد مختلف عاطفی، فرهنگی، آموزشی و معنوی و اقتصادی تبدیل نماید .

جلسه اولین مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان دبستان در روز دوشنبه 18 مهر ماه1401  با حضور حداکثری اولیای گرانقدر  و مسؤلین مدرسه در محل سالن اجتماعات این واحد آموزشی برگزار گردید . ابتدا جلسه با تلاوت َآیاتی از کلام الله مجید توسط دانش آموز حسین زاده مزین شد . سپس نوای سرود جمهوری اسلامی ایران درسالن طنین انداز شد و سپس جناب آقای علیخو مدیریت دبستان ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه و تشکر از زحمات انجمن سال گذشته ، پیرامون اهداف انجمن ، دلایل تشکیل و همچنین عملکرد انجمن اولیا و مربیان مدرسه  سخنانی را ایراد نمودند  در ادامه جناب آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه ضمن خوش آمد گویی در مورد اهمیت تعامل خانه و مدرسه و اهمیت انجمن اولیا و مربیان نکاتی بیان کردند .سپس آقای صاحبدل عضو انجمن سال گذشته گزیده ای از کارها و فعالیت های سال گذشته را خرمت اولیا اعلام نمودند . سپس کاندیداهای انجمن خود را معرفی نمودند و رأی گیری انجام شد و در پایان پذیرایی به عمل آمد .نتایج رأی گیری به اطلاع خواهد رسید .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20