برگزاری جلسه آموزش خانواده

💡اضطراب پیامی در جهت تامین بقای ماست. زمانی‌که ما با وضعیت تهدیدآمیزی روبرو می‌شویم، مغز و بدن ما وارد حالت تدافعی می‌شوند تا به ما کمک کند که از خطر فرار کنیم. در چنین شرایطی اضطراب طبیعی و مفید است.

📌اما در برخی افراد از جمله کودکان ممکن است با سرعت یا شدت بیشتری نسبت به موقعیت‌هایی که از نظر آن‌ها تهدیدآمیز است، واکنش نشان ‌دهند یا به‌سختی بتوانند احساس اضطراب خود را تحت کنترل درآورند. در این حالت، اضطراب ممکن است روی فرد تأثیرات منفی داشته باشد.

📌نوجوانان نسبت به سایر گروه‌های سنی بیشتر به اضطراب اجتماعی دچار می‌شوند. اضطراب اجتماعی سبب می‌شود که افراد از حضور در اجتماعات خودداری نمایند یا برای خروج از آنجا بهانه‌تراشی کنند.

🔰از آن‌جا که مهمترین و بیشترین سطح برخورد نوجوانان و کودکان در این سنین با محیط خانواده، بویژه والدین می‌باشد تصمیم گرفتیم تا سلسله جلساتی با موضوع کنترل اضطراب برای والدین دانش‌آموزان برگزار کنیم.

🔰 روز سه شنبه 3 بهمن ماه 1402 خانم ترابی جلسه ی آموزش خانواده ساعت 15:30 در محل نمازخانه برای اولیا دوره ی دوم برگزار نمودند .  در این جلسه با حضور والدین دانش‌آموزان درباره‌ی روش‌هایی برای شناخت اضطراب در کودکان و راه‌های مواجهه‌ی صحیح با آن در محیط خانه بحث و گفتگو شد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20