برگزاری جشن شکوفه های پایه اول

قاصدک های شاد و خندان ، در آسمان نیلگون پاییزی عطر طراوت و شادابی می پراکنند و مژده ی آمدن مهر خوبی ها را سر می دهند .مهر با همه ی صمیمیت و صفایش لبخند زنان می آید و ترانه ی خوش آمد گویی ترنم می کند . مهر با دسته گلی از عطوفت و مهربانی به استقبال معلمین و دانش آموزان می آید .

  

 بالاخره موسم  انتظار نوگلان زیبا و شاداب کلاس اولی به سر آمد و شکوفه های خندان به بوستان پر مهر و امید مدرسه ی ما گام نهادند و با شور و شعف و هیجان وصف ناپذیرشان فضای مدرسه را جلوه ای تازه و پر رونق بخشیدند . همراه با مادران مهربانی  که با هزار شوق و اضطراب به خاطر پا گرفتن نهال زندگی شان کودکان دلبندشان را همراهی می کردند . مراسم جشن شکوفه های کلاس اولی های سال تحصیلی ۱۴۰۲ در روز چهارشنبه 29 شهریور ماه 1402 برگزار گردید .

غنچه های زیبای کلاس اولی به همراه اولیا محترمشان در محوطه آموزشگاه که به طرز زیبا و مفرحی تزیین شده بود، گرد هم آمدند تا شروع درس ومدرسه راجشن بگیرند. مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط یکی از دانش آموزان و پخش سرود ملی ایران آغاز شد و پس ازآن مدیریت محترم دبستان جناب آقای علیخو با عرض خیرمقدم به حضار و تبریک روز شکوفه ها ،توصیه ها و قوانین مدرسه را بیان نمودند . در ادامه دانش آموزان  دکلمه های زیبایی خواندند و خواندن سرود ” بابا رضا ” توسط تمام دانش آموزان عزیز پایه اول ادامه دهنده برنامه ها بود . در ادامه مراسم، دانش آموزان با اهداء گل به همراه معلم خود با عبور از ميان دود خوش اسپند واز زير دوازه قرآن وارد كلاسهای خود شدند و زنگ شروع سال تحصيلی را به صدا در آوردند.  جهت آشنایی با مدرسه و معلم خود راهی کلاس ها شدند و کتابهای درسی آنها که تزیین شده بود به دانش آموزان داده شدواز آنها پذیرایی گردید.

جشن شکوفه ها با آرزوی موفقیت و بهروزی برای دانش آموزان عزیز و همه غنچه های باغ ایران زمین به پایان رسید .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20