برگزاری اولین جلسه شورای معلمان در سال تحصیلی جدید

بارالها به سوی تو آمده ایم تا دریابی ما را ، در این بی سر و سامان بازار دنیا به سوی تو آمده ایم تا از تو مدد جوییم ،  یاری طلبیم وبخواهیم که مرا به خود وانگذاری که ما همه پوچیم بی تو…….

اکنون که در آستانه ی شروع ماه مهر هستیم برآن آمدیم تا اولین نشست شورای معلمین را برگزار کنیم که با یاری پروردگار جلسه ی فوق در روز سه شنبه 11 شهریور ماه 1399  ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات آموزشگاه برگزار گردید . در ابتدای جلسه جناب آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه امام حسین (علیه السلام ) از زحمات معلمین به ویژه معلمین پایه ششم بابت قبولی 16 نفر از دانش آموزان در مدارس تیزهوشان تقدیر و تشکر کردند .

 

در ادامه ی جلسه ایشان بیان کردند  که با توجه به اختیاراتی که وزارت آموزش و پرورش به مدارس محول کرده تقسیم بندی کلاس ها به شکل نیمه حضوری و به صورت دو گروه زوج وفرد تشکیل خواهد گردید . بعد از آن مدیریت محترم آموزشگاه در رابطه با سه شرایط آموزش  زرد ، سفید و قرمز توضیحات کاملی بیان نمودند وجناب آقای علیخو معاون محترم دبستان در مورد روش کار در سال تحصیلی جدید و تقسیم بندی کلاس ها نکاتی بیان نمودند .  در پایان از سرکار خانم نجاتی به خاطر کسب رتبه برتر در جشنواره محتوای الکترونیکی در سطح استان با اهدا هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20