برگزاری اولین جلسه شورای معلمان در سال تحصیلی جدید

بارالها به سوی تو آمده ایم تا دریابی ما را ، در این بی سر و سامان بازار دنیا به سوی تو آمده ایم تا از تو مدد جوییم ، یاری طلبیم وبخواهیم که مرا به خود وانگذاری که ما همه پوچیم بی تو…….

اکنون که در آستانه ی شروع ماه مهر هستیم برآن آمدیم تا اولین نشست شورای معلمین را برگزار کنیم که با یاری پروردگار جلسه ی فوق در روز چهارشنبه 29 شهریور ماه 1402 با حضور همکاران محترم اداری و آموزشی و جناب آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه و سرکار خانم تربتی نیا معاون فرهنگی و آموزشی ساعت 11 صبح در محل سالن اجتماعات آموزشگاه برگزار گردید .

در ابتدای جلسه جناب آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه امام حسین (علیه السلام ) از زحمات معلمین تقدیر و تشکر کردند وجناب آقای کنعانی از معلمین خواستند از تجربه سال گذشته استفاده شود و معلمین طبق برنامه که به آنها داده می شود فعالیت نمایند .در ادامه جناب آقای علیخو ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران ، به حاضرین در جلسه خیرمقدم گفتند . تاکید بر رسالت سنگین همکاران به عنوان سفیران فرهنگی ، تشریح شرح وظایف همکاران و رهنمودهای لازم در رابطه با نحوه انجام امور ، پر کردن دفتر حضور و غیاب توسط معلمین،حضور به موقع معلمین در مدرسه ، اداره کلاس توسط معلم و عدم ارجاع دانش آموزان به دفتر، یادآوری حدیث هفته توسط معلمین و….. از جمله نکاتی بود که جناب آقای علیخو به معلمان یادآوری کردند.

استفاده از روشهای فعال تدریس و استفاده از وسایل کمک آموزشی، ایجاد انگیزه در دانش آموزان به روش های مختلف برای افزایش شوق و علاقه نسبت به مطالعه دروس و تشویق دانش آموزان مستعد وکسانی که نسبت به وضعیت قبل خود سیر صعودی داشته اند ، همکاری معلمان با معاونین و ….. نکاتی بود که معاونین محترم متذکر شدند و همکاران نیز نظرات خود را بیان نمودند و پذیرایی از همکاران پایان بخش جلسه بود .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20