مرداد ماه 1400

گزارشات سال ۱۴۰۰

برگزاری جلسه هم اندیشی معلمین پایه اول

با توجه به اهمیت بالای آموزش در دوره ابتدایی بویژه پایه اول در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید جلسه هم اندیشی معلمین پایه اول روز دوشنبه 4 مرداد ماه 1400 در محل دفتر آموزشگاه ساعت 10 صبح برگزار گردید . هدف ازبرگزاری این جلسه هم اندیشی ، افزایش کیفیت آموزشی درپایه اول ابتدایی و نیزرفع مشکلات وچالش ها ی موجود درروش های تدریس در آموزش های مجازی و حضوری بود . در این جلسه خانم حیدری ، خانم مصطفوی ، خانم مهدی زاده و خانم صداقت جو معلمین پایه اول به تبادل نظر و هم اندیشی در زمینه ارائه هر چه بهتر آموزش پرداختند و فایل های آموزشی متناسب با شرایط حضوری و غیرحضوری را فراهم نمودند .

برگزاری جلسه هم اندیشی جناب آقای کنعانی با کادر اجرایی دبستان پسرانه و دخترانه امام حسین (علیه السلام)

روز سه شنبه پنجم مرداد ماه 1400جلسه هم اندیشی جناب آقای کنعانی با مدیران و معاونین آموزشی ، معاونین مالی و معاونین فناوری دبستان پسرانه و دخترانه امام حسین (علیه السلام) ساعت 9 صبح در محل نمازخانه برگزار گردید . در ابتدای جلسه جناب آقای کنعانی حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین تبریک گفتند و سپس به همکاران خیرمقدم عرض نمودند و از زحمات همکاران در طول سال قبل تقدیر و تشکر کردند . سپس نکاتی در مورد مسائل آموزشی ، پرورشی ، مالی ، فناوری ، اجرایی با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید بیان نمودند .

فضا سازی دبستان به مناسبت عید سعید غدیر

ایام؛ ایام غدیر است؛ و پیامبر به فرمان خدا بر سرِ چشمه غدیر ایستاده‌اند و نظاره می‌کنند امت را؛ تا یک پارچه شوند و گِرد هم آیند و برایشان بگوید فرمان الهی را که ای مردم من صراط مستقیم‌ام که خداوند شما را به پیروی آن امر فرموده است، آن گاه پس از من علی و پس از او فرزندانم از نسل او.

برایشان بگوید: خداوند به من امر کرده که از زبان‌های شما اقرار بگیرم و چنان که خبرتان دادم. و سپس فرمان دهد که: همگی یک پارچه بگویید؛ شنیدیم و اطاعت می‌کنیم و خرسندانه سر تسلیم فرود می‌آوریم. بر این عقیده زنده‌ایم و با آن می‌میریم و با آن محشور می‌شویم؛ تغییر نمی‌دهیم و تبدیل و انکار نمی‌کنیم؛ تردید به دل راه نمی‌دهیم و از این عقیده بر نمی‌گردیم و پیمان نمی‌شکنیم. روز چهارشنبه ششم مرداد ماه 1400 به مناسبت عید سعید غدیر خانم یزداندوست مربی محترم پرورشی مدرسه را فضا سازی نمودند .

قبول شدگان در آزمون تیزهوشان

توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش یکی از موهبت هایی است از سوی خداوند علیم که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این موهبت بهره خواهد جست.

با عرض تبریک به دانش آموزان عزیز ، همکاران معززو اولیای محترم

خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که شاهد برگ زرین دیگر به افتخارات دبستان پسرانه غیر دولتی امام حسین (علیه السلام) ثبت گردید و شاهد کسب رتبه اول قبولی دانش آموزان در مدارس استعداد های درخشان در تاریخ 17 مرداد ماه 1400 در سطح شهرستان بودیم .

و با کمال افتخار و احترام اسامی عزیزانی که تا هم اکنون بدست ما رسیده اعلام می داریم :

۱- آقای سپهر حسنی

۲- آقای محمد جواد بلوچ قرایی

۳- آقای امیر علی مهربان

۴- آقای سپهر فروغی منش

۵- آقای طاها قربانزاده

۶- آقای رضا حسنی

۷- آقای آرمین یاربی

۸- آقای محمدمهدی نجفعلی زاده

۹- آقای علی خداداد اده

10- آقای ابوالفضل یزدی حسینی

11- آقای آرش شیبانی

12- آقای امیر علی صفاریان

13- آقای آرمین عباسیان

14- آقای پارسینا کامیاب

این موفقیت ارزشمند را که نشان از تلاش و پشتکار دانش آموزان و خانوادهای محترم و همکاران بزرگوار می باشد صمیمانه تبریک عرض نموده و از همکاران آموزشی و پرورشی و کادر اجرایی که در طول سال تحصیلی برنامه ریزی های لازم را انجام دادند بی نهایت سپاسگزارم .

از خداوند متعال سلامتی و سربلندی و کسب پله های ترقی را برای دانش آموزان عزیز مسئلت دارم .

عباس وزین پور مدیر دبستان غیر دولتی امام حسین (علیه السلام)

فضا سازی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

کتاب محرم که گشوده می‌شود،برگ برگش سرخ ازخون حسین است و معطر ازخاک کربلا

«عاشورا» حتی فصل که نه؛ به تنهایی کتاب پر آوازه‌ای شدکه «تفسیر ناب» آن از زبان امام سجاد (علیه السلام) تراوید ودر مرثیه‌های زینب(سلام الله علیها) به تجسم رسید.

کتابی که حتی گذشت چهارده قرن هم نتوانست غباری هرچنداندک بر تاروپود «باور» آن بنشاند چراکه «عاشورا» دانشگاهی است كه هردم انسان می‌سازد وعشق وعطش می‌پراکند.

عاشورا «زمان» بود وکربلا «زمین»؛ واین تلاقی تنهاباخون ثارالله و ۷۲ برگ ازدرخت وجودش، به اعتبار وحرمت رسیدتاعاشورا آبروی عشق باشد و کربلاسجده‌گاهش.

یک سطرِعاشورا سربریده حسین(علیه السلام)است ویک سطر دستان قلم شدهٔ عباس(علیه السلام)، یک بیتش گلوی علی اصغر(علیه السلام)است ویک بیتش علی اکبر(علیه السلام) و سرهای به نیزه رفتهٔ یاران ثارالله واما حُسن ختامش،« مارأیت الّٰاجَمیلٰای زینب کبری سلام الله»

فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش تسلیت باد.

روز دوشنبه 18 مرداد ماه 1400 به مناسبت نزدیک شدن به ماه محرم خانم یزداندوست مربی محترم پرورشی مدرسه را فضا سازی نمودند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20