معرفی دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین ( علیه السلام) – سال تحصیلی 1402 – 1401

دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین (علیه السلام) در سال 1381 در پنج پایه و پنج  کلاس با  مدیریت شادروان مرحوم جناب آقای وزین پور در ساختمان اجاره ای واقع در خیابان مظفریه تأسیس شد .در سال تحصیلی 94-93 به ساختمان جدیدالتاسیس واقع در مدرس 25 نقل مکان نمود .

در حال حاضر فعالیت خود را با مدیریت جناب آقای علیخو ادامه می دهد . مدرسه دارای  18 کلاس آموزشی (پایه های اول تا ششم) می باشد و تعداد 560 دانش آموز می باشد که تمام کلاس ها مجهز به برد هوشمند و کامپیوترمی باشد.

بیش از 35 نفر در کادر اداری و آموزشی مشغول به فعالیت هستند که تمام نیروهای  آموزشی دوره های تخصصی و عمومی لازم را دیده اند . یکی از ویژگی های این مدرسه این است که محیطی امن برای دانش آموزان فراهم نموده است .

این مدرسه در سال تحصیلی 1401 – 1400  با قبولی تعداد 35 دانش آموز ، بالاترین آمار قبولی را  در سطح شهرستان مدرسه تیزهوشان داشته است .

یکی از رویکردهای اصلی دبستان پسرانه امام حسین (ع) ، رویکرد فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد. به همین جهت از فناوری اطلاعات وسیستم های رایانه ای بیشترین استفاده  می شود. همچنین کلیه کلاس ها مجهز به پروژکتور و برد هوشمند و اینترنت پر سرعت بوده و پیام رسان شاد و سروش  جهت تدریس آنلاین  و مجازی دانش آموزان استفاده می شود.

گزیده ای از فعالیت های دبستان در سال تحصیلی 1402 – 1401

در سال تحصیلی گذشته این دبستان با تدبیر و برنامه ریزی دقیق و توانمندی کادر آموزشی و اداری توانست بیشترین آمار قبولی را در دبیرستان استعداد های درخشان (تعداد 35 نفر )در سطح مدارس شهرستان را کسب کند . در کنار موفقیت های آموزشی  دانش آموزان این دبستان موفق به کسب رتبه های اول ، دوم و سوم در سطح استان و شهرستان  در رشته های دست نوشته های طلایی ، مسابقات قرآنی ( احکام ، قرائت ، حفظ ) و رتبه های برتر در مسابقات جشنواره جابر بن حیان، مسابقات فرهنگی و هنر ی شده اند .

اطلاعات شناسنامه اي آموزشگاه

سال تاسيس ساختمان جدید: 1393                          متراژ کل زمين: 2100 مترمربع

متراژ اعیان : 1100 متر مربع در سه طبقه                     متراژ عرصه : 1000 متر مربع

تعداد کل اتاق ها :23عدد                                        تعداد کل کلاس ها : 18 عدد

مالکيت : مستقل

چارت سازمانی دبستان


ساختمان مدرسه شامل دو طبقه می باشد . طبقه همکف شامل دو کلاس ششم ، دوکلاس پنجم ،  دفتر مدیریت و دفتر معاونین آموزشی ، آبدار خانه می باشد .

طبقه اول شامل سه کلاس اول ، سه کلاس دوم و یک کلاس سوم می باشد.

طبقه دوم شامل یک کلاس دوم ، دو کلاس سوم ، سه کلاس چهارم و یک کلاس پنجم می باشد .

  نماز خانه و سالن اجتماعات ، آزمایشگاه و کتابخانه دبستان در حیاط مدرسه واقع شده است .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20