معرفی دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین (علیه السلام) سال تحصیلی 1401-1400

سپاس خداوندی را که بار دیگر توفیق خدمتگزاری به نوگلان باغ دانش را به ما عطا کرد.تحولات سریع دنیای اطراف ما، یادآور آن است که خواه نا خواه بایستی با آن همراه شد و این تنها با برنامه ریزی صحیح و همکاری و همدلی و استفاده درست از منابع و نیروهای توانمند و با تجربه ، امکان پذیر خواهد بود . ما در این واحد آموزشی مشتاقانه منتظریم تا با همکاری والدین عزیز ، به دانش آموزانمان در تحصیل علم و دانش کمک کرده و آنها را برای ورود به جامعه ای بزرگتر آماده سازیم .

دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین (ع) در سال 1381 در پنج پایه و پنج  کلاس با مدیریت جناب آقای وزین پور در ساختمان اجاره ای واقع در خیابان مظفریه تأسیس شد .در سال 94-93 به ساختمان جدیدالتاسیس واقع در مدرس 25 نقل مکان نمود .

در حال حاضر دبستان دارای  18 کلاس آموزشی (پایه های اول تا ششم) می باشد و تعداد 562 دانش آموز می باشد که تمام کلاس ها مجهز به برد هوشمند و کامپیوترمی باشد.

بیش از 35نفر در کادر اداری و آموزشی مشغول به فعالیت هستند که تمام نیروهای  آموزشی دوره های تخصصی و عمومی لازم را دیده اند . یکی از ویژگی های این مدرسه این است که محیطی امن برای دانش آموزان فراهم نموده است .

این مدرسه در سال تحصیلی 1400 – 1399  با قبولی تعداد 15 دانش آموز ، بالاترین آمار قبولی را  در مدرسه تیزهوشان در سطح شهرستان داشته است .

یکی از رویکردهای اصلی دبستان پسرانه امام حسین (ع) ، رویکرد فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد. به همین جهت از فناوری اطلاعات وسیستم های رایانه ای بیشترین استفاده  می شود. همچنین کلیه کلاس ها مجهز به پروژکتور و برد هوشمند و اینترنت پر سرعت بوده و از نرم افزار  adobe connect  و پیام رسان شاد و سروش  جهت تدریس آنلاین  و مجازی دانش آموزان استفاده می شود.

اطلاعات شناسنامه اي آموزشگاه

سال تاسيس ساختمان جدید: 1393                          متراژ کل زمين: 2100 مترمربع

متراژ اعیان : 1100 متر مربع در سه طبقه                     متراژ عرصه : 1000 متر مربع

تعداد کل اتاق ها :23عدد                                        تعداد کل کلاس ها : 18 عدد

مالکيت : مستقل

چارت سازمانی دبستان

ساختمان مدرسه شامل دو طبقه می باشد . طبقه همکف شامل سه کلاس ششم ، دفتر مدیریت و دفتر معاونین آموزشی ، آبدار خانه می باشد .

طبقه اول شامل سه کلاس اول و سه کلاس دوم می باشد.

طبقه دوم شامل سه کلاس سوم و دوکلاس چهارم و دو کلاس پنجم می باشد .

یک کلاس چهارم ، نماز خانه و سالن اجتماعات ، آزمایشگاه و کتابخانه دبستان در حیاط مدرسه واقع شده است .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20