نواختن زنگ انقلاب و گلباران تمثال امام خمینی (رحمت الله علیه)

وقتی بهمن پنجاه و هفت رسید، روزها به شتاب از پی آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند؛ چنان که شب ها فانوس فریادهای «الله اکبر» بر بام سرنوشت این ملت، درخششی دو چندان یافت. هنوز بهمن به نیمه ی خود نرسیده بود که فرشته ی موعود انقلاب در آسان خدایی کشور بال گشود و عطر کلامش جان فرزندان ملت را حیات دوباره ای بخشید. امام آمد و انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و دهه ی فجر، شکوه جاودانه اش به رخ طاغوتیان کشید. خداوند متعال با دست های روح اللهی خود به یاری ما آمد. خورشید در جشنی بی غروب بربام روشن جهان ایستاده بود و تولد جمهوری گل محمدی را، نظاره می کرد.

هلهله ی پیروزی در گوش خانه ها و خیابان ها پیچید و عطر گلاب و صلوات، جان عاشقان را سرمست کرد و صمیمی ترین فصل زندگی ما در بهمن آغاز شد و در سایه سار خورشیدی ترین مرد قرن با بارگاه تفضل و رحمت الهی راه یافتیم و جشن روشن آزادی را به برکت این عطیه ی الهی، به تماشا ایستادیم .

روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه 1401همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) به ایران زنگ انقلاب همزمان با ورود امام در ساعت ۹:۳۳ در مدرسه  و برای دانش آموزان نواخته شد . مراسم انقلاب با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانش آموز عزیز سید مهزیار حسینی زاده آغاز گردید .

در ادامه جناب آقای علیخو مدیریت محترم دبستان ضمن  گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(رحمت الله علیه) و ملت ایران دانستند و یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد ، نعمت انقلاب اسلامی دانستند . سپس دانش آموز پایه ششم آقای متدین دکلمه زیبا در مورد انقلاب خواند بعد از آن دانش آموزان با اهدا گل به مقام امام عزیز ادای احترام کردند و تمثال مبارک امام را گلباران نمودند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20