برگزاری جشن شکوفه ها

قاصدک های شاد و خندان ، در آسمان نیلگون پاییزی عطر طراوت و شادابی می پراکنند و مژده ی آمدن مهر خوبی ها را سر می دهد.

مهر با همه ی صمیمیت و صفایش لبخند زنان می آید و ترانه ی خوش آمدگویی ترنم می کند . مهر با دسته گلی از عطوفت و مهربانی به استقبال معلمین و دانش آموزان می آید .

 بالاخره موسم  انتظار نوگلان زیبا و شاداب کلاس اولی به سر آمد و شکوفه های خندان به بوستان پر مهر و امید مدرسه ی ما گام نهادند و با شور و شعف و هیجان وصف ناپذیرشان فضای مدرسه را جلوه ای تازه و پر رونق بخشیدند . همراه با مادران مهربانی  که با هزار شوق و اضطراب به خاطر پا گرفتن نهال زندگی شان کودکان دلبندشان را همراهی می کردند .

مراسم جشن شکوفه های کلاس اولی های سال تحصیلی 1402-1401 در روز چهارشنبه 30 شهریور ماه 1401 ساعت 10 صبح در محل دبستان برگزار شد. مراسم باتلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط چندنفر از دانش آموزان آغاز سپس  سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و پرچم کشور عزیزمان ایران به اهتزاز درآمد . سپس سرود خوش آمد گویی و خواندن دکلمه توسط دانش آموزان ادامه بخش برنامه ها بود . در ادامه جناب آقای کنعانی ضمن خوش آمد گویی به اولیا و گرامیداشت یاد و خاطره مدیر سابق دبستان سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفتند و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند . سپس جناب آقای علیخو مدیر دبستان ضمن خوش آمد گویی به نوگلان پایه اول  نکات مهم را به دانش آموزان و اولیا متذکر شدند و سپس دانش آموزان کلاس بندی شدند و با معلم به کلاس های خود رفتند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20