برگزاری اولین جلسه آموزش خانواده

به طور کلی می‌توان گفت که فرزند پروری مجموعه روش‌هایی را در برمی‌گیرد که والدین برای رشد و پرورش کودک خود، آن را به کار می‌برند. قطعا می‌دانید که سبک‌ها و روش‌های گوناگون فرزند پروری می‌تواند بخش مهمی از سلامت روان افراد را شکل دهد. بنابراین جمع متفاوتی از آدم‌ها را می‌بینیم که با خصوصیات رفتاری، اجتماعی و سبک تفکر متفاوت در زندگی عمل می‌کنند. والدین با به ‌کارگیری روش‌های متفاوت، در یادگیری، رفتار و عملکرد، طرز تفکر، مواجهه اجتماعی، ارتباطات و به طور کلی تربیت فرزند نقش دارند . بر این اساس می‌توان گفت که آموختن مهارت‌های رشد و پرورش کودک، از جمله مهارت‌های پایه‌ای و زیربنای مهمی برای فرزند آوری است .

اولین جلسه آموزش خانواده با موضوع خانواده و فرزند پروری و اختلالات یادگیری در روز دوشنبه 25 مهر ماه 1401  با حضور حداکثری اولیا در محل نمازخانه دبستان برگزار گردید .

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام ا…مجید آغاز گردید سپس مدیریت محترم جناب آقای علیخو ضمن عرض سلام و خیر مقدم و تشکر از حضور اولیا اهداف  برگزاری جلسه آموزش خانواده  در مدارس را بیان نمودند. در ادامه جناب آقای دکتر آفتاب سوار در مورد فرزند پروری و اختلالات یادگیری سخنان ارزشمندی برای اولیا ارائه نمودند و در پایان اولیا سؤالات خود را بیان نمودند و در پایان  ، جلسه با صلوات بر محمد وآل محمد(صلی الله علیه و آله ) به پایان رسید .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20